Social Icons

.

Monday, March 30, 2015

ACKU Charity Run 2015

Berlari bukanlah perkara yang mudah untuk jangka masa yang panjang. Panjang tu maksud saya lebih daripada 40 minit ke atas. Apatah lagi untuk orang seperti saya yang berat dan jarang berlari.

Tapi, tapi.. saya cabar diri. Kerana saya dahulunya memang suka dan pernah ikut aktiviti larian. Jarak dekat dan juga jarak jauh tapi bukanlah tahap Half atau Full Marathon.

     22 Mac 2015, saya dan anggota ( telah berlari sejauh 11km, bukan 8km seperti yang digembar-gemburkan oleh penganjur program. Kami berjaya mendapatkan medal yang diidamkan! Lemahnya kaki ini menghabiskan bukit tonggek Taman Botani Shah Alam.

     Jika ada kesempatan pasti mau lari lagi. Lari pun kena ada bajet. Kalau sekadar berlarian di Taman Tasik Shah Alam, hari-hari semestinya percuma. Sekian laporan ringkas.








Finisher Medal!


No comments:

Post a Comment

LinkWithin



Cool Widgets
 
Blogger Templates