Social Icons

.

Friday, February 26, 2016

Canon Yang Pernah Berjasa

Dulu-dulu, beberapa tahun lepas aktiviti ‘tangkap gambar’ adalah sesuatu yang saya gemar. Ketika belajar di UiTM, saya belum ada kamera DSLR, hanya mampu lihat orang lain ambil gambar cantik dan menarik, kemudian sertakan exif dengan kepuasan pada jiwa.

Cool’aite!

Kemudian saya menjalani latihan industri selama 3 bulan. Duit elaun yang saya dapat, ditambah duit hasil part-time banquet saya beli Dslr Canon dari peniaga online. Katanya, dia mahu upgrade kamera.

Tapi, akhirnya setelah ia berjasa, saya buat keputusan untuk jual sebab saya perlukan dana balik kampung.


Silalah godek jasa-jasa Canon pertama saya, God willing saya akan teruskan minat ini bermula bulan ke-3 tahun ini.











No comments:

Post a Comment

LinkWithin



Cool Widgets
 
Blogger Templates