Social Icons

.

Wednesday, February 24, 2016

Rangka Kerja Menulis Mac 2016


Setakat ini, saya sudah menulis tiga cerpen bersama Grup Mari Menulis (GMM) dan dibukukan oleh penerbit lain. Sejujurnya, saya tidak begitu fokus dengan jadual saya disebabkan pembahagian masa yang melalut ke laman sosial. ‘I is sad.’ Selain GMM, platform lain saya adalah surat khabar tempatan di Negeri di bawah Bayu.

Hanya tinggal enam hari sahaja lagi menjelang bulan baharu. Sebagai mana saya letak target untuk turunkan berat badan (5kg to go), saya pun dalam proses paksa diri untuk menulis, menulis dan menulis. Blok masa sudah dibahagikan, saya cuma perlu duduk dan Accelerate!

Ada dua cerpen yang perlu dipolish, manuskrip yang perlu ditukang tanpa penat lelah (Ayla) dan puisi-puisi picisan sepanjang Mac.

Selamat mendisiplinkan diri buat saya. Go, go, go, go, go!

Antologi Cerpen #LebuhRaya RM22

No comments:

Post a Comment

LinkWithin



Cool Widgets
 
Blogger Templates